A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
Biztonsági kiegészítő, amely vonzó megjelenést kölcsönöz motorkerékpárjának. A keret 32 mm átmérőjű, 3 mm vastag acélcsőből készült. A bukókeret krómozott, és a krómozott csavarokkal...
A HEPCO&BECKER bukócsövek tökéletesen követik a motorkerékpár vonalait, így testre szabott megjelenést kölcsönöznek motorjának. Rendkívül stabil cső-csőben konstrukcióval készült. Védi...
A HEPCO&BECKER bukócsövek tökéletesen követik a motorkerékpár vonalait, így testre szabott megjelenést kölcsönöznek motorjának. Rendkívül stabil cső-csőben konstrukcióval készült. Védi...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A motorkerékpár ütközőváza 25 cm átmérőjű, 3 mm falvastagságú acélcsövekből készül. Design króm. A rögzítőcsavarok a csomag részét képezik. A készlet ára...
Ütközőváz Honda VTX 1800 Retro motorkerékpárhoz. Biztonsági kiegészítő, amely vonzó megjelenést kölcsönöz motorjának. A keret 32 mm átmérőjű és 3 mm vastag acélcsőből készül. Az ejtőkeret...
- egy biztonsági kiegészítő, amely vonzó megjelenést kölcsönöz motorjának - a keret 32 mm átmérőjű és 3 mm vastag acélcsőből készül - az ejtőkeret krómozott, krómozott csavarokkal és...
A keret 32 mm átmérőjű és 3 mm vastag acélcsőből készül. Az ejtőkeret krómozott, és krómozott csavarokkal és alátétekkel érkezik. Egy biztonsági kiegészítő, amely vonzó megjelenést...
- 2004-es gyártási évből származó Harley Davidson Sporster motorkerékpár leejtőváza -. - egy biztonsági kiegészítő, amely vonzó megjelenést kölcsönöz motorjának - a keret 32 mm átmérőjű...
A keret 32 mm átmérőjű és 3 mm vastag acélcsőből készül. Az ejtőkeret krómozott, és krómozott csavarokkal és alátétekkel érkezik. 2006-2020 évre Egy biztonsági kiegészítő, amely vonzó...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.
×
Az Árukereső.hu a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében és személyre szabott hirdetési céllal cookie-kat használ, amit az oldal használatával elfogad. Részletek.